Als jullie een reclamevrij poëzieforum willen dan kan dat via de Doneer! knop hier boven aan het forum.
Het afgelopen jaar heb ik het forum reclamevrij gehouden maar mochten jullie een bijdrage willen leveren dan graag (niets moet natuurlijk).
Groetjes
Dettie
N.B.
Het boeken- en poëzieforum zijn twee aparte fora dus ook het reclamevrij houden gaat apart.
Hoe storend ook, dan vrees ik dat mijn prioriteiten elders liggen.
Bij eerste levensbehoeften van velen. Dit is dan toch wel een luxe probleem. Alhoewel rust ook een eerste levensbehoefte is en reclame is en maakt onrustig.
Sorry Dettie
Er was één krediet gedoneerd á Euro 1,30 en ik wist niet dat dat kon. Dus eigenlijk ben ik best benieuwd naar wie het was, dan kan ik vragen hoe diegene dat gedaan heeft en dat doorgeven als iemand ook één krediet wil schenken.
Dus via een privébericht misschien?
1.30 kan ik ook nog wel missen, dus als het weer nodig is en je weet hoe het werkt, geef maar een gil.
Manja
Ps ik heb gekeken onder de knop doneer, nou dan wijst zich dat vanzelf.
En ondanks dat ik nieuw ben in deze omgeving, moet ik zeggen dat het reclamevrije mij zeer aanspreekt. De meeste sites in de internetsfeer komen je steeds lastig vallen met zaken waar je niet om hebt gevraagd. Dus: okidozo!