reclame vrij

Van alles en nog wat over poëzie dat niet onder nieuws valt.
Manja Croiset
Berichten: 217
Lid geworden op: Za Jun 27, 2009 18:11
Locatie: Hoogland
Contact:

reclame vrij

Berichtdoor Manja Croiset » Zo Mar 07, 2010 23:11

Lieve mede leestafelaars,

Ik vond de reclame boven zo irritant en er stond zo een luttel bedrag, waarvan ze zeiden dat je al kon doneren.
Ik dacht dat doe ik even, heb ik ook gedaan , maar het mininum was geen 1.30 , maar 6.50.

Kunnen we geen keten gaan maken en het ombeurten doen?
Ik moet zeggen, dat ik het niet netjes vond, geen 1.30 maar 6,50, maar ik heb het toch gedaan.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de reclame weer weg is.
Iemand anders moet het maar bij de proza doen, daar zijn veel meer leden.
Die 1,30 had ik wel bij allebei gedaan en misschien doe ik het toch wel ( Dettie , jij vat dit toch niet persoonlijk op, hè? Maar ik voelde me er even ingeluisd!
En er staat ook niet bij wat je ervoor krijgt! Ik zie dat de proza alweer reclame vrij is!
Manja Croiset
gedichten of gedachten

Dettie
Berichten: 10694
Lid geworden op: Do Jan 15, 2009 00:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » Ma Mar 08, 2010 09:09

Tot nu toe heb ik aldoor het reclamevrij maken van dit poëzieforum betaald (een keer heeft iemand anders dat gedaan) en ik ben blij dat jij nu betaald hebt Manja, waarvoor heel hartelijk dank!

Zoals je wel gezien zult hebben kun je kiezen op welke manier je een donatie wilt doen en bij de ene betaalwijze kun je minder kredieten kopen dan bij de andere betaalwijze.

Je wilt weten wat je ervoor krijgt...

Voor die 6,50 koop je 5 kredieten.
Elk krediet (die dan inderdaad 1.30 per stuk kost) gaat 5000 bezoeken mee.
Daarna moet je een nieuw krediet activeren.
Voor 5 kredieten krijg je 30.000 bezoeken dus 5000 gratis.
Voor 10 kredieten krijg je 70.000 bezoeken/pageviews dus 20.000 gratis
Voor 25 kredieten krijg je 175.000 bezoeken reclamevrij dus 50.000 gratis.
Hoe meer kredieten je koopt hoe voordeliger het is, maar dat wordt als donatie vrij duur.

Hoe drukker het forum bezocht wordt hoe sneller de kredieten op zijn, daar komt het op neer.
Als iemand kredieten koopt moet ik die kredieten activeren zodat het forum weer reclamevrij is.
Gisteren vierden we de verjaardag van mijn man zodat ik niet à la minuut het forum reclamevrij kon maken, waarvoor mijn excuses.

Manja, bij de proza is het wel reclamevrij omdat daar de leden regelmatig een donatie doen en er zodoende kredieten beschikbaar zijn om het forum reclamevrij te houden.
Deze keer wachtte ik even om het poëzieforum reclamevrij te maken omdat ik een vrij dure maand heb en ik het idee had dat niemand zich erg stoorde aan de reclame. Verkeerd gedacht dus, excuses.

Dettie

Dettie
Berichten: 10694
Lid geworden op: Do Jan 15, 2009 00:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » Ma Apr 12, 2010 21:20

Zojuist 5 kredieten gekocht om het forum weer reclamevrij te maken.
Het gekke is dat er nu 10 kredieten staan.
Of ik heb iets fout gedaan en per ongeluk 10 kredieten gekocht of iemand kwam op dezelfde tijd op hetzelfde idee om kredieten te kopen.
Als iemand ook kredieten gekocht heeft, bij deze mijn hartelijke dank.

Dettie


Terug naar “Diversen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten