Op zoek naar hosting voor nieuwe poëziewebsite

Van alles en nog wat over poëzie dat niet onder nieuws valt.
jenjenssen
Berichten: 1
Lid geworden op: Do Jul 27, 2023 10:23

Op zoek naar hosting voor nieuwe poëziewebsite

Berichtdoor jenjenssen » Di Sep 26, 2023 10:24

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het maken van een website om mijn originele poëzie te delen, maar zit vast bij het selecteren van een hostingprovider. Ik hoop de site binnenkort te lanceren, dus ik moet snel een beslissing nemen.

Hoewel ik geen specifieke bedrijven wil noemen en dit geen reclame wil maken, ben ik op zoek naar advies van mensen die ervaring hebben met het hosten van creatief schrijven en poëziewebsites.

Welke functies en technische specificaties moet ik prioriteit geven bij het vergelijken van opties? Zijn er hostingproviders die jullie specifiek kunnen aanbevelen die een goede prijs-kwaliteitverhouding en ondersteuning bieden voor kleinere poëzie/literaire sites?

Mijn doel is om een betrouwbare en redelijk geprijsde provider te vinden die aan mijn behoeften als nieuwe website-eigenaar kan voldoen. Ik stel elk algemeen advies of tips voor het selecteren van hosting voor een niche poëziewebsite zeer op prijs.

Bedankt voor uw tijd en hulp - het is dringend nodig en zal goed gebruikt worden! Ik kijk uit naar jullie aanbevelingen.

Arjan Aaron
Berichten: 2
Lid geworden op: Do Jul 27, 2023 10:33

Re: Op zoek naar hosting voor nieuwe poëziewebsite

Berichtdoor Arjan Aaron » Di Sep 26, 2023 10:35

Ik denk dat voor complexe archieven een website met hoge capaciteit nodig zal zijn. Omdat veel gebruikers deze tegelijkertijd willen bezoeken of hun eigen archief willen uploaden, kan dit voor een aanzienlijke belasting van de server zorgen. Persoonlijk denk ik dat vps in netherlands in dit geval het meest geschikt is. Als je het niet met me eens bent, laten we er dan over prate


Terug naar “Diversen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 38 gasten