Ik ben Hermine...

Welkom op het Poëzie-Leestafelforum en voorstellen leden
Hermine Couvreur
Berichten: 5
Lid geworden op: Ma Feb 19, 2018 16:23
Contact:

Ik ben Hermine...

Berichtdoor Hermine Couvreur » Ma Feb 19, 2018 16:47

Ik ben Hermine Couvreur, 58 jaar, wonende te Mortsel (Provincie Antwerpen). Ik was vroeger lid van de leestafel maar door lid te worden van Facebook verloor ik het contact, eigen fout. Ik wil graag de draad terug opnemen en maakte een nieuw account aan omdat DL mijn mailadres niet meer herkende.
Ik lees nog steeds veel. Schrijven is nog steeds een passie. Vier jaar geleden startte ik de opleiding 'Literaire Creatie/Repertoirestudie in Mortsel, proza en poëzie bij Anneleen Van offel. De dichteres Yella Arnouts die mee het eindwerk (twee kortverhalen, drie gedichten) jureerde, raadde me aan verder te gaan in poëzie wat ik zelf ook het liefste deed.
Ik volg nu mijn derde jaar Literaire Creatie Poëzie/Repertoirestudie bij Lies Van Gasse te Lier. In het eerste jaar kreeg ik een 6-tal lessen van Peter Holvoet-Hansen en vorig schooljaar 7 maanden van Runa Svetlikova.
Ik wil graag terug actief zijn op dit forum, vooral de poëzie. Bedankt voor het aanvaarden.
"Wat wenkt is de creatieve geest van het onbekende."

Dettie
Berichten: 10694
Lid geworden op: Do Jan 15, 2009 00:00
Contact:

Re: Ik ben Hermine...

Berichtdoor Dettie » Ma Mei 21, 2018 13:29

beste Hermine,

Mijn excuses dat ik nu pas reageer.
Zoals je al gemerkt zal hebben, ligt de poëziekant van leestafel vrijwel stil. Dit is omdat er de laatste tijd zoveel werk is aan de diverse Leestafelsites dat ik het nauwelijks meer bij kan houden. Een van de leden die me altijd hielp is namelijk om gezondheidsredenen gestopt.
Ik hoop dat ik er eens weer tijd zal krijgen om de poëzie weer op te pakken.

Hartelijke groet
Dettie


Terug naar “Welkom”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten