Lotte van Veen

Van José Ángel Valente t/m Driek van Wissen
Dettie

Lotte van Veen

Berichtdoor Dettie » Do Jan 02, 2025 14:32

"De weg naar zelf-herinnering is een interessante reis die zich in ieder moment meer verdiept.
Ik ben diep dankbaar voor alles en iedereen die hier aan bijdraagt.
Mijn gedichten zijn een uitvloeisel van alle facetten en thema's uit mijn leven."

Zie de mooie gedachten van Lotte omgezet in speciale poëzie geplaast mét kleine kunstwerkjes

http://www.poezie-leestafel.info/lotte-van-veen

-

natalie321

Re: Lotte van Veen

Berichtdoor natalie321 » Za Jan 04, 2025 05:36

Wat een prachtige woorden van Lotte van Veen! Ik ben altijd gefascineerd door poëzie die uitdrukt wat vaak onbenoembaar lijkt. Haar gedichten brengen een kalmte en diepere verbinding met het moment. Het idee van zelf-herinnering spreekt me enorm aan. Het is alsof je de schoonheid van de wereld opnieuw ontdekt, elke keer als je het probeert te begrijpen. Haar werk heeft me echt aan het denken gezet over mijn eigen reis en ik ben dankbaar voor de kunst die zij deelt. Echt een inspirerende benadering van het leven!
Incredibox game

wordlesolver

Re: Lotte van Veen

Berichtdoor wordlesolver » Ma Mar 24, 2025 06:46

This is such a beautiful reflection on the journey of self-remembrance and creativity! Lotte’s poetry and art are truly inspiring, capturing the essence of life’s many facets. For more thought-provoking content and creative inspiration, visit wordletoday. A wonderful resource for anyone seeking deeper meaning and artistic expression!

Terug naar “Gedichten U-V-W”